Wyścig z czasem, piętrzące się problemy, niespodziewane przeszkody oraz rozbrzmiewający w tle motyw muzyczny napisany przez Monty’ego Normana. A jednak to nie filmowe przygody słynnego Agenta 007, lecz scenariusz akcji experiential marketingu Coca-Coli Zero.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spragnieni pasażerowie zatrzymujący się na dworcu kolejowym w Antwerpii mieli okazję wziąć udział w ciekawej zabawie. Po wrzuceniu monet do dystrybutora z zimną colą zamiast puszki otrzymywali propozycję: „Odnajdź w sobie Agenta 007 – masz 70 sekund”.
Bojowe zadanie polegało na dotarciu na peron szósty, gdzie na najszybszych czekały nagrody – bilety na premierę filmu „Skyfall” w doborowym towarzystwie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.