Masz 70 sekund na bycie BondemMasz 70 sekund na bycie BondemMasz 70 sekund na bycie BondemMasz 70 sekund na bycie Bondem

Masz 70 sekund na bycie Bondem

Masz 70 sekund na bycie Bondem
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Wyścig z czasem, piętrzące się problemy, niespodziewane przeszkody oraz rozbrzmiewający w tle motyw muzyczny napisany przez Monty’ego Normana. A jednak to nie filmowe przygody słynnego Agenta 007, lecz scenariusz akcji experiential marketingu Coca-Coli Zero.

Spragnieni pasażerowie zatrzymujący się na dworcu kolejowym w Antwerpii mieli okazję wziąć udział w ciekawej zabawie. Po wrzuceniu monet do dystrybutora z zimną colą zamiast puszki otrzymywali propozycję: „Odnajdź w sobie Agenta 007 – masz 70 sekund”.

Bojowe zadanie polegało na dotarciu na peron szósty, gdzie na najszybszych czekały nagrody – bilety na premierę filmu „Skyfall” w doborowym towarzystwie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja