Massclusivity, czyli jak odróżnić się od mass class - Marketing przy Kawie
Massclusivity, czyli jak odróżnić się od mass classMassclusivity, czyli jak odróżnić się od mass classMassclusivity, czyli jak odróżnić się od mass classMassclusivity, czyli jak odróżnić się od mass class
Ekskluzywność w dobie demokratyzacji luksusu nie jest łatwa (fot. Pixabay)

Massclusivity, czyli jak odróżnić się od mass class

Massclusivity, czyli jak odróżnić się od mass class
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

To, co jest przejawem zbytku w jednym pokoleniu, w następnym staje się koniecznością – napisał prof. James Twitchell z Uniwersytetu Florydy. Jeśli przyznamy słuszność temu stwierdzeniu, musimy też zauważyć, że w dzisiejszym świecie standardy zbytku są szaleńczo wręcz wyśrubowane. Pozycjonując swoją ofertę jako ekskluzywną, musimy nieźle się napocić, by rzeczywiście zasłużyła na takie miano.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to