Massclusivity, czyli jak odróżnić się od mass classMassclusivity, czyli jak odróżnić się od mass classMassclusivity, czyli jak odróżnić się od mass classMassclusivity, czyli jak odróżnić się od mass class
Ekskluzywność w dobie demokratyzacji luksusu nie jest łatwa (fot. Pixabay)

Massclusivity, czyli jak odróżnić się od mass class

Massclusivity, czyli jak odróżnić się od mass class
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

To, co jest przejawem zbytku w jednym pokoleniu, w następnym staje się koniecznością – napisał prof. James Twitchell z Uniwersytetu Florydy. Jeśli przyznamy słuszność temu stwierdzeniu, musimy też zauważyć, że w dzisiejszym świecie standardy zbytku są szaleńczo wręcz wyśrubowane. Pozycjonując swoją ofertę jako ekskluzywną, musimy nieźle się napocić, by rzeczywiście zasłużyła na takie miano.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja