Mass class – demokratyzacja luksusu - Marketing przy Kawie
Mass class – demokratyzacja luksusuMass class – demokratyzacja luksusuMass class – demokratyzacja luksusuMass class – demokratyzacja luksusu
Renault Logan ma wjechać pod strzechy w krajach rozwijających się (fot. Pixabay)

Mass class – demokratyzacja luksusu

Mass class – demokratyzacja luksusu
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Jesteśmy dziś świadkami demokratyzacji luksusu, czyli coraz szerszego dostępu do dobrych jakościowo produktów w stale obniżających się cenach. Niestrudzonych łowców takich właśnie najlepszych ofert można już liczyć w setkach milionów – nazwijmy ich mass class. To ku nim zwróciły się firmy takie jak Nokia, H&M, Zara, ING, Dell, Gap, Virgin, Microsoft, Nike, EasyJet czy L’Oreal.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to