Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji nie rozpoczyna nowej ery w reklamie. Po prostu przyspiesza procesy, które za sprawą technologii trwają od kilku lat. Jednym z nich jest zjawisko mashupu.Mashup to piosenka lub wideo stworzone z połączenia kawałków innych piosenek lub filmów. Miliony twórców pasjonatów w wolnym czasie remiksują dostępne w sieci zasoby według własnego pomysłu i wrzucają je do internetu. Uczestniczą przy tym w zbiorowej konkurencji.
Niedawna kampania klubu rabatowego HalfPrice, marki z portfolio CCC nie była klasycznym mashupem
Przykuła jednak uwagę, bo powstała z zastosowaniem oprogramowania inteligentnego, trenowanego na tysiącach zdjęć dostępnych w sieci.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.