Mashupy na sterydach AI – to się dzieje również w reklamachMashupy na sterydach AI – to się dzieje również w reklamachMashupy na sterydach AI – to się dzieje również w reklamachMashupy na sterydach AI – to się dzieje również w reklamach
Kreatywność rozumiana jako twórcza przeróbka zyskuje teraz potężne wsparcie w AI (kadr ze spotu Adidasa z 2017 r.)

Mashupy na sterydach AI – to się dzieje również w reklamach

Mashupy na sterydach AI – to się dzieje również w reklamach
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji nie rozpoczyna nowej ery w reklamie. Po prostu przyspiesza procesy, które za sprawą technologii trwają od kilku lat. Jednym z nich jest zjawisko mashupu.

Mashup to piosenka lub wideo stworzone z połączenia kawałków innych piosenek lub filmów. Miliony twórców pasjonatów w wolnym czasie remiksują dostępne w sieci zasoby według własnego pomysłu i wrzucają je do internetu. Uczestniczą przy tym w zbiorowej konkurencji.
Niedawna kampania klubu rabatowego HalfPrice, marki z portfolio CCC nie była klasycznym mashupem
Przykuła jednak uwagę, bo powstała z zastosowaniem oprogramowania inteligentnego, trenowanego na tysiącach zdjęć dostępnych w sieci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja