Marzenia, co się w realu nie spełniły - Marketing przy Kawie
Marzenia, co się w realu nie spełniłyMarzenia, co się w realu nie spełniłyMarzenia, co się w realu nie spełniłyMarzenia, co się w realu nie spełniły

Marzenia, co się w realu nie spełniły

Marzenia, co się w realu nie spełniły
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niedawno zakończyła się promocja "Punktomania" w hipermarkecie Real. Akcja, który zamiast zachęcić i zatrzymać klientów, być może spowoduje odejście ich w kwaśnym humorze. "...ważne, jak się kończy" - aż dziw, że ta niezbyt wysokich lotów sentencja premiera pasuje jak ulał do rzeczywistości Realu.

Promocja polegająca na zbieraniu punktów zawsze stanowi zachętę do zwiększenia zakupów w tym, a nie innym miejscu. Krótkookresowo zwiększa obroty, a jeśli dobrze zorganizowana i potrafi dać coś więcej niż same nagrody, może przywiązać klienta do miejsca. Tak na pewno nie będzie dla uczestników „Punktomanii”.

Zabrakło wyobraźni i zapewne kontroli w trakcie akcji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to