Markowe bohomazyMarkowe bohomazyMarkowe bohomazyMarkowe bohomazy
Spray i pisak Futury w służbie marki Hennessy (fot. Acclaim Magazine)

Markowe bohomazy

Markowe bohomazy
Mateusz Koncewicz

Mateusz Koncewicz

-

Mateusz Koncewicz

Mateusz Koncewicz

W ostatnich latach wiele znanych brandów zdecydowało się na podjęcie marketingowej i brandingowej współpracy z przedstawicielami nurtu street art. Co ciekawe, prym na tym polu wiodą te z branży alkoholi. Co jeszcze ciekawsze, są to głównie marki pozycjonujące się jako premium, wręcz ekskluzywne.

Ocieplony wizerunek street artu
Fenomen popularności sztuki ulicy w kontekście działań brandingowych i marketingowych to w gruncie rzeczy kwestia ostatnich kilku lat. Niemała w tym zasługa owianego nimbem tajemnicy Banksy’ego. To on dzięki swym partyzancko-artystycznym działaniom w przestrzeni publicznej przyciągnął uwagę światowych mediów.

Te zaczęły śledzić jego kolejne poczynania i snuć domysły, kto może ukrywać się za tym pseudonimem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się