Dyskusja o LGBT w kontekście polskich marek nabrała w tym roku wyjątkowej temperatury za sprawą Pride Month i zwolnionego pracownika Ikei. Czy na naszym rynku markom opłaca się wykorzystywanie tego tematu w komunikacji? Warto to przeanalizować. O komentarz poprosiliśmy ekspertów krajowej branży marketingowej.Ikea starała się uczestniczyć w miesiącu dumy LGBT. Polegało to m.in. na rozdawaniu tęczowych toreb czy używaniu w komunikacji określenia partner zamiast mąż czy żona.
Jeden z pracowników firmy na wewnętrznym forum zacytował Biblię. Stwierdził też, że „promowanie homoseksualizmu i innych dewiacji to sianie zgorszenia”. Został zwolniony. Firma twierdzi, że takie poglądy nie są zgodne z jej wartościami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.