Marki własne kontra reszta świataMarki własne kontra reszta świataMarki własne kontra reszta świataMarki własne kontra reszta świata
Marki własne dają napęd detalistom (źr. Amazon)

Marki własne kontra reszta świata

Marki własne kontra reszta świata
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Rosnąca siła sieci handlowych online i offline to jedno z najciekawszych zagadnień współczesnego marketingu. To zjawisko zaniepokoiło polski rząd, a w Stanach Zjednoczonych senatorów. Między innymi dlatego, że sprawdzone przez lata sposoby walki konkurencyjnej z markami własnymi przestają działać.

W Polsce dyskusja rozgorzała na początku marca, gdy premier Mateusz Morawiecki podczas debaty o stanie rolnictwa zapowiedział ograniczenie sprzedaży przez sieci handlowe produktów pod ich własną marką.

– Bo to szalenie utrudnia wypracowanie przyzwoitej marży przez producentów: od polskich dżemów, ogórków, przez wszystkie inne płody rolne. Tak żeby jednocześnie ukryta tam była bardziej przyzwoita marża dla polskich producentów – tłumaczył.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się