Marki we własnym świecieMarki we własnym świecieMarki we własnym świecieMarki we własnym świecie
Miejsce bezpiecznej ucieczki od prozy życia (fot. Rovio Entertainment)

Marki we własnym świecie

Marki we własnym świecie
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

Kamila Pokój

Kamila Pokój

Jak pomóc marce, która nie musi już martwić się o zdobycie popularności, lecz jedynie o wzmacnianie pozycji i zwiększanie lojalności konsumentów? Można spróbować uatrakcyjnić asortyment lub... zbudować park rozrywki. Abstrakcyjny świat brandu zmaterializowany w postaci lunaparku oddziałuje na emocje odwiedzających. Wielkie marki chętnie z tego korzystają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się