Marki we własnym świecie. Parki rozrywki znanych marekMarki we własnym świecie. Parki rozrywki znanych marekMarki we własnym świecie. Parki rozrywki znanych marekMarki we własnym świecie. Parki rozrywki znanych marek
Miejsce bezpiecznej ucieczki od prozy życia (fot. Rovio Entertainment)

Marki we własnym świecie. Parki rozrywki znanych marek

Marki we własnym świecie. Parki rozrywki znanych marek
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Jak pomóc marce, która nie musi już martwić się o zdobycie popularności, lecz jedynie o wzmacnianie pozycji i zwiększanie lojalności konsumentów? Można spróbować uatrakcyjnić asortyment lub... zbudować park rozrywki. Abstrakcyjny świat brandu zmaterializowany w postaci lunaparku oddziałuje na emocje odwiedzających. Wielkie marki chętnie z tego korzystają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja