Jakie zmiany wymusiła lub przyspieszyła pandemia? O doświadczeniach w tej dziedzinie w najnowszym trendbooku Zmiana opowiadają liderzy zmian – przedstawiciele brandów, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”. Wydawcą publikacji jest agencja Ancymony (Schulz), a Marketing przy Kawie objął nad nią patronat medialny.W myśl starego przysłowia: aby pozostać takim samym, trzeba się ciągle zmieniać. I choć mogłoby się wydawać, że rozwój biznesu jest nierozerwalnie związany ze zmianą, niektórzy trwają w tym, co znają, obawiają się zmian i odkładają je na później.
Ale nie oni! A mowa tu o współautorach i współautorkach nowego trendbooka Zmiana – reprezentantach marek Allegro, Amica, Bricomarché, GLS, ING Bank Śląski, Neonet, Rossmann i TEB Akademia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.