Marki, które żadnych zmian się nie bojąMarki, które żadnych zmian się nie bojąMarki, które żadnych zmian się nie bojąMarki, które żadnych zmian się nie boją
Trendbook „Zmiana” (fot. Ancymony)

Marki, które żadnych zmian się nie boją

Marki, które żadnych zmian się nie boją
Jarosław Pawłowski:

Jarosław Pawłowski:

-

creative lead, Agencja Ancymony (Schulz)

Jarosław Pawłowski:

Jarosław Pawłowski:

creative lead
Agencja Ancymony (Schulz)

W branży od 2007 r.. Służył markom na chyba każdą literę alfabetu (m.in. 3M, Axa, Berlin-Chemie, BGŻ, Compensa, Domino’s Pizza, Euro, Lafarge, Stock Polska, Union Investment, USP). Mimowolny znawca materiałów budowlanych, instrumentów finansowych oraz leków OTC, zwłaszcza przeciwbólowych. Po lekcjach czyta, muzykuje, gra i nurkuje. Kocha wodę, nie lubi jej lać.

Jakie zmiany wymusiła lub przyspieszyła pandemia? O doświadczeniach w tej dziedzinie w najnowszym trendbooku Zmiana opowiadają liderzy zmian – przedstawiciele brandów, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”. Wydawcą publikacji jest agencja Ancymony (Schulz), a Marketing przy Kawie objął nad nią patronat medialny.

W myśl starego przysłowia: aby pozostać takim samym, trzeba się ciągle zmieniać. I choć mogłoby się wydawać, że rozwój biznesu jest nierozerwalnie związany ze zmianą, niektórzy trwają w tym, co znają, obawiają się zmian i odkładają je na później.

Ale nie oni! A mowa tu o współautorach i współautorkach nowego trendbooka Zmiana – reprezentantach marek Allegro, Amica, Bricomarché, GLS, ING Bank Śląski, Neonet, Rossmann i TEB Akademia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się