Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta? - Marketing przy Kawie
Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta?Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta?Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta?Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta?
Sieć Trout & Partners doradza firmom na całym świecie

Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta?

Co dalej z marketingowymi koncepcjami Jacka Trouta?
Mirosław Ciaś

Mirosław Ciaś

-

prezes, Trout & Partners Poland

Mirosław Ciaś

Mirosław Ciaś

prezes
Trout & Partners Poland

W Polsce związany z marketingiem i komunikacją od 1990 roku. Zaczynał w obszarach dystrybucji i merchandisingu, następnie sprawował funkcje managerskie m.in. w Bacardi-Martini oraz agencjach McCann-Erickson i Euro RSCG. Wykształcenie biznesowe i socjologiczne zdobywał w USA i w Polsce. Jest certyfikowanym trenerem metod twórczego i niekonwencjonalnego myślenia oraz wykładowcą strategii. Na początku 2001 roku wspólnie z wieloletnim partnerem biznesowym założył polski oddział Trout & Partners – sieci działającej w dwudziestu krajach i zajmującej się strategicznym doradztwem marketingowym.

Niedawno zmarły współautor koncepcji pozycjonowania prawdziwą przyszłość swoich idei widział w Chinach. Miał także pomysł na rynkowe wyróżnianie się polskich firm. Swoje rozmowy z Jackiem Troutem, nie tylko na tematy marketingowe, wspomina Mirosław Ciaś – prezes polskiego oddziału Trout & Partners.

Z uwagą przeczytałem wypowiedzi w Marketingu przy Kawie na temat Jacka Trouta. Na pewno Jack ucieszyłby się, że jego postrzeganie marketingu wzbudza tak żywą dyskusję wśród młodszego pokolenia (i nie tylko).

Zobacz: Nie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketingu

Jack Trout nie tyle zmienił moje postrzeganie świata marketingu, co nadał spójny i prosty opis temu, co od lat obserwowałem, pracując w agencjach reklamowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja