Niedawno zmarły współautor koncepcji pozycjonowania prawdziwą przyszłość swoich idei widział w Chinach. Miał także pomysł na rynkowe wyróżnianie się polskich firm. Swoje rozmowy z Jackiem Troutem, nie tylko na tematy marketingowe, wspomina Mirosław Ciaś – prezes polskiego oddziału Trout & Partners.Z uwagą przeczytałem wypowiedzi w Marketingu przy Kawie na temat Jacka Trouta. Na pewno Jack ucieszyłby się, że jego postrzeganie marketingu wzbudza tak żywą dyskusję wśród młodszego pokolenia (i nie tylko).
Zobacz: Nie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketingu
Jack Trout nie tyle zmienił moje postrzeganie świata marketingu, co nadał spójny i prosty opis temu, co od lat obserwowałem, pracując w agencjach reklamowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.