Marketingowy potencjał „Pokemon Go”. Jak marki mogą wykorzystać tę grę?Marketingowy potencjał „Pokemon Go”. Jak marki mogą wykorzystać tę grę?Marketingowy potencjał „Pokemon Go”. Jak marki mogą wykorzystać tę grę?Marketingowy potencjał „Pokemon Go”. Jak marki mogą wykorzystać tę grę?
Kawa z pokemonem? Pomysł na czasie (źr. Sweet Life)

Marketingowy potencjał „Pokemon Go”. Jak marki mogą wykorzystać tę grę?

Marketingowy potencjał „Pokemon Go”. Jak marki mogą wykorzystać tę grę?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Gra „Pokemon Go” jest już oficjalnie dostępna w Polsce. Szybko się u nas spopularyzowała. Poszukiwania stworków stanowią rozrywkę dla osób w różnym wieku. Jak to wykorzystać do promowania własnego biznesu? Oto garść inspirujących przykładów.

1. Ogłoś w social media, że znalazłeś pokestop lub pokegym
W twojej siedzibie mieści się pokestop, czyli miejsce, gdzie można znaleźć przydatne w grze przedmioty lub zapolować na pokemony? A może pokegym – sala treningowa, w której gracze mierzą się ze sobą? Doskonale!

Lokalizacja tych miejsc została ustalona jeszcze przed uruchomieniem gry.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się