Jaka będzie przyszłość marketingu? Jak uczestniczyć w nadchodzącej zmianie i gdzie szukać przewagi rynkowej? Wiele zależy od miejsca, w którym się znajdujemy, budżetu, jakim dysponujemy, i celów możliwych do osiągnięcia. Przyjrzyjmy się tym kwestiom bliżej, przez pryzmat kilku opublikowanych w 2019 r. raportów.Biedronka od niedawna jest źródłem memów, bo zmieniła styl komunikacji. Zamiast kokietować i ujmować klientów grzecznością, postawiła na cięte riposty. Oczywiście nikogo przy tym nie obraża, a w zamian otrzymuje spore publicity i jednocześnie zapewnia rozrywkę internautom.
Bank PKO BP z kolei, żeby poprawić customer experience, testuje rozwiązanie Quantum CX do rozpoznawania uśmiechów klientów i doradców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.