Marketingowe oblicze RSSMarketingowe oblicze RSSMarketingowe oblicze RSSMarketingowe oblicze RSS

Marketingowe oblicze RSS

Marketingowe oblicze RSS
Przemysław Kobus

Przemysław Kobus

-

Przemysław Kobus

Przemysław Kobus

RSS może okazać się niesłychanie przydatnym narzędziem marketingowym. Jest doskonałą odpowiedzią na zachodzące w otoczeniu procesy. Warto jak najpełniej skorzystać z drzemiących w nim możliwości. Autor podaje zalety tego narzędzia oraz sugestie przekucia ich na marketingowe złoto budujące wizerunek produktu w ramach desktop marketingu.

RSS to narzędzie, które doskonale odpowiada potrzebom współczesnego marketingu. Działanie jego jest stosunkowo proste. Internauta zamawia subskrybcję nagłówków interesujących go wiadomości. Od tego momentu specjalny czytnik, co pewien czas, pobiera z serwera dostawcy plików RSS tytuły oraz krótkie opisy informacji i prezentuje je użytkownikowi. Jeśli ten uzna temat za ciekawy, klika na odnośnik i przenosi się do witryny WWW, gdzie może zapoznać się ze szczegółami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja