Marketing w (na)prawie - Marketing przy Kawie
Marketing w (na)prawieMarketing w (na)prawieMarketing w (na)prawieMarketing w (na)prawie

Marketing w (na)prawie

Marketing w (na)prawie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Planując działania marketingowe, nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo zależą one od rzeczywistości prawnej w naszym kraju. Oczywiście najkorzystniej jeszcze pod tym względem wyglądają kwestie podatkowe, o których firmy zazwyczaj wiedzą, że mogą znacząco wpłynąć na prowadzone działania. „Są tylko dwie rzeczy naprawdę pewne na tym świecie – śmierć i podatki” – to powiedzenie wskazuje obszar szczególnego zainteresowania firm. Zasygnalizujemy tu kilka zagadnień z zakresu marketingu, w których kwestie prawne mają ogromne znaczenie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to