Marketing oparty na cookie – czy ustawienia przeglądarki to skuteczna zgoda?Marketing oparty na cookie – czy ustawienia przeglądarki to skuteczna zgoda?Marketing oparty na cookie – czy ustawienia przeglądarki to skuteczna zgoda?Marketing oparty na cookie – czy ustawienia przeglądarki to skuteczna zgoda?
Jak w prawidłowy sposób uzyskiwać zgody na stosowanie cookie? (fot. Pixabay)

Marketing oparty na cookie – czy ustawienia przeglądarki to skuteczna zgoda?

Marketing oparty na cookie – czy ustawienia przeglądarki to skuteczna zgoda?
Magdalena Kaleta-Maniak

Magdalena Kaleta-Maniak

-

adwokat, Olesiński & Wspólnicy

Magdalena Kaleta-Maniak

Magdalena Kaleta-Maniak

adwokat
Olesiński & Wspólnicy

Specjalistka prawa w dziedzinach: e-commerce, TMT, dane osobowe, RODO, IT, konsumenci, marketing.

Już chyba wszyscy zdążyliśmy się przyzwyczaić, że po wejściu na strony atakują nas internetowe belki i pop-upy dotyczące plików cookie i innych technologii śledzących. Nikogo nie dziwi potrzeba kliknięcia i zamknięcia komunikatu, aby móc dalej korzystać ze strony. W praktyce większa część użytkowników internetu nie wgłębia się w przedstawiane na tym etapie treści. Od niedawna jednak można zaobserwować rosnącą świadomość i częstsze wybieranie możliwości zarządzania ustawieniami technologii śledzących.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się