Marketing małych porcji – sachet marketingMarketing małych porcji – sachet marketingMarketing małych porcji – sachet marketingMarketing małych porcji – sachet marketing
Od takich małych porcji często zaczyna się znajomość marki (fot. Pixabay)

Marketing małych porcji – sachet marketing

Marketing małych porcji – sachet marketing
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Dwie trzecie populacji świata zarabia rocznie 1500 dol. lub jeszcze mniej. Czy warto więc próbować sprzedawać tym ludziom drogie, solidne produkty i usługi? Przecież one projektowane są dla konsumentów osiągających dochody dwadzieścia razy większe – dla mieszkańców Ameryki Północnej, Europy Zachodniej albo Japonii. A jednak jak najbardziej warto, ale w odpowiedni sposób. W małych porcjach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja