Marketing lateralny w kształtowaniu wizerunku nowych produktów spożywczychMarketing lateralny w kształtowaniu wizerunku nowych produktów spożywczychMarketing lateralny w kształtowaniu wizerunku nowych produktów spożywczychMarketing lateralny w kształtowaniu wizerunku nowych produktów spożywczych

Marketing lateralny w kształtowaniu wizerunku nowych produktów spożywczych

Marketing lateralny w kształtowaniu wizerunku nowych produktów spożywczych
S. Białoskurski, M. Wojcieszek

S. Białoskurski, M. Wojcieszek

-

S. Białoskurski, M. Wojcieszek

S. Białoskurski, M. Wojcieszek

Marketing lateralny można traktować jako alternatywny sposób tworzenia innowacji. Jego zastosowanie prowadzi do powstania nowego rynku lub nowej kategorii produktów. Jest doskonałym uzupełnieniem marketingu pionowego, skutecznym w tych obszarach, w których ten drugi nie daje efektów.

Istota nowego produktu

Pod pojęciem nowego produktu kryje się zupełnie nowy, zmodyfikowany lub usprawniony wyrób, którego wcześniej nie można było kupić. Zaspokaja on obecne lub nowe potrzeby nabywców, wykorzystuje dotychczas nieznane rozwiązania funkcjonalne oparte na nowoczesnej technologii. W zakresie rozwiązań estetycznych podąża za modą i zmieniającym się gustem konsumentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się