Marketing – koszt czy zysk? Oto jest pytanieMarketing – koszt czy zysk? Oto jest pytanieMarketing – koszt czy zysk? Oto jest pytanieMarketing – koszt czy zysk? Oto jest pytanie

Marketing – koszt czy zysk? Oto jest pytanie

Marketing – koszt czy zysk? Oto jest pytanie
Łucja Gdala

Łucja Gdala

-

Łucja Gdala

Łucja Gdala

„Jeśli ma wzrosnąć sprzedaż, trzeba by zwiększyć budżet marketingowy” – często stwierdzają osoby odpowiedzialne za marketing w branży FMCG. „Kolejne koszty nie wchodzą w grę, ale sprzedaż ma wzrosnąć” – słyszą. Jak rozwiązać ten konflikt? Zwiększając zwrot z inwestycji w działania marketingowe, a tym samym sprzedaż, i w efekcie zyskać budżet na kolejne działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się