Marketing i reklama 2016. Istotne wydarzenia z Polski i świataMarketing i reklama 2016. Istotne wydarzenia z Polski i świataMarketing i reklama 2016. Istotne wydarzenia z Polski i świataMarketing i reklama 2016. Istotne wydarzenia z Polski i świata
Nie było spokojnie i przewidywalnie. Co dalej? (fot. thomaslerchphoto /Fotolia)

Marketing i reklama 2016. Istotne wydarzenia z Polski i świata

Marketing i reklama 2016. Istotne wydarzenia z Polski i świata
redakcja

redakcja

-

Mijający właśnie rok był pełny niepewności i zmian, także w marketingu. Oto nasz redakcyjny wybór ośmiu najważniejszych zjawisk i wydarzeń, które warto zapamiętać.

1. Media społecznościowe w ogniu krytyki

W tym roku social media po raz pierwszy musiały zmierzyć się ze zmasowaną krytyką z różnych pozycji. To skutek sukcesu, jaki odniosły. Kiedyś były intrygującą komunikacyjną ciekawostką, dzisiaj są centrum komunikacji marek. Nie ma już opozycji stare media – social media, bo wszystkie relacje są dwustronne, a Facebook chce nawet rywalizować z telewizją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja