Marketing dobrego sercaMarketing dobrego sercaMarketing dobrego sercaMarketing dobrego serca

Marketing dobrego serca

Marketing dobrego serca
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Nadchodzi Boże Narodzenie. Z tej okazji wiele organizacji dobroczynnych intensyfikuje swoje działania mające na celu pozyskiwanie darczyńców. Ich sukces zależy od odpowiedniego sposobu prezentacji nieszczęścia oraz dotarcia do wrażliwości potencjalnych odbiorców tej specyficznej reklamy. Autorka przedstawia różne formy, jakimi posługują się fundacje w celu zbudowania przekazu - prośby o pomoc, aby zyskać chwilę uwagi widza pomiędzy komercyjną i krzykliwą perswazją?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja