Rok temu w marcu w całej Polsce został wprowadzony lockdown. Na 14 dni… Wszystkie branże musiały dostosować się do nowej, niełatwej rzeczywistości. Jak radzą sobie marketingowcy? Jakie zmiany musieli wprowadzić do swoich modeli pracy?Pandemia Covid-19 w Polsce rozpoczęła się z początkiem marca 2020 roku. 13 marca dowiedzieliśmy się, że cały kraj zostaje zamknięty na dwa tygodnie. Lockdown trwa już jednak (z małymi przerwami) rok. Co za tym idzie, wszystkie obszary naszego życia musiały zostać przemodelowane.
Nie inaczej było z marketingiem. Specjaliści dużo wcześniej jednak przeczuwali nadchodzący kryzys, który w zasadzie był przewidywany już od 2014 roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.