Marketing w czasie lockdownu. Jak zmieniła się branża w ciągu ostatnich 365 dni?Marketing w czasie lockdownu. Jak zmieniła się branża w ciągu ostatnich 365 dni?Marketing w czasie lockdownu. Jak zmieniła się branża w ciągu ostatnich 365 dni?Marketing w czasie lockdownu. Jak zmieniła się branża w ciągu ostatnich 365 dni?
Agencje marketingu i komunikacji reagują na zmiany na rynku (fot. Pixabay)

Marketing w czasie lockdownu. Jak zmieniła się branża w ciągu ostatnich 365 dni?

Marketing w czasie lockdownu. Jak zmieniła się branża w ciągu ostatnich 365 dni?
Piotr Nogal

Piotr Nogal

-

strategy and innovation director, Bluecloud Interactive

Piotr Nogal

Piotr Nogal

strategy and innovation director
Bluecloud Interactive

W branży e-marketingowej pracuje od 2003 r. Doświadczenie zdobył we współpracy z brandami takimi jak Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor czy Oriflame. W Bluecloud, agencji budującej online brand equity własną metodą 3E (exposure, engagement, empathy), odpowiada za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak viral marketing, content marketing i social media.

Rok temu w marcu w całej Polsce został wprowadzony lockdown. Na 14 dni… Wszystkie branże musiały dostosować się do nowej, niełatwej rzeczywistości. Jak radzą sobie marketingowcy? Jakie zmiany musieli wprowadzić do swoich modeli pracy?

Pandemia Covid-19 w Polsce rozpoczęła się z początkiem marca 2020 roku. 13 marca dowiedzieliśmy się, że cały kraj zostaje zamknięty na dwa tygodnie. Lockdown trwa już jednak (z małymi przerwami) rok. Co za tym idzie, wszystkie obszary naszego życia musiały zostać przemodelowane.

Nie inaczej było z marketingiem. Specjaliści dużo wcześniej jednak przeczuwali nadchodzący kryzys, który w zasadzie był przewidywany już od 2014 roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się