Marketing B2B – marketing relacjiMarketing B2B – marketing relacjiMarketing B2B – marketing relacjiMarketing B2B – marketing relacji

Marketing B2B – marketing relacji

Marketing B2B – marketing relacji
Jakub Piś

Jakub Piś

-

Jakub Piś

Jakub Piś

Działania marketingowe w sferze B2B (business to business) zasługują na odrębne i wnikliwe podejście, ponieważ zasadniczo różnią się od tych stosowanych na rynku dóbr konsumpcyjnych. Ponadto są bardziej precyzyjne i subtelne – w sferze promocji bardzo rzadko mamy tutaj do czynienia z hucznymi kampaniami multimedialnymi. Niestety, w Polsce nie ukazują się magazyny poświęcone stricte marketingowi instytucjonalnemu, a nieliczne publikacje książkowe koncentrują się tylko na danej branży lub szybko tracą na aktualności. Mankamenty te rekompensuje książka Artura Olczaka i Macieja Urbaniaka „Marketing B2B w praktyce gospodarczej” (wydawnictwo Difin, Warszawa 2006), czyli kompleksowy opis marketing mix w sferze B2B, okraszony przykładami z firm polskich i zagranicznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja