Marketing automation. Sprzedaż online vs offlineMarketing automation. Sprzedaż online vs offlineMarketing automation. Sprzedaż online vs offlineMarketing automation. Sprzedaż online vs offline
Marketing automation usprawnia nie tylko sprzedaż online (fot. Pixabay)

Marketing automation. Sprzedaż online vs offline

Marketing automation. Sprzedaż online vs offline

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro. Właściciel Automate it.

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Z pewnością zastanawiałeś się, czy marketing automation odpowiada również potrzebom biznesu offline. Oczywiście, że tak. Rozwiązania MA mogą doskonale wspierać sprzedaż zarówno w internecie, jak i w sklepach stacjonarnych. Wszystko zależy od twojej kreatywności.

Warto także pamiętać, że automatyzacja służy nie tylko do sprzedaży bezpośredniej. Tego rodzaju narzędzia są też wykorzystywane do:

budowania relacji z klientem,
pracy nad wizerunkiem firmy,
prezentowania się jako firma godna zaufania, która zna swoje produkty i usługi oraz gwarantuje ich wysoką jakość.

Wszystko to prowadzi ostatecznie do sprzedaży, ale równocześnie buduje przywiązanie klienta do marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja