Z pewnością zastanawiałeś się, czy marketing automation odpowiada również potrzebom biznesu offline. Oczywiście, że tak. Rozwiązania MA mogą doskonale wspierać sprzedaż zarówno w internecie, jak i w sklepach stacjonarnych. Wszystko zależy od twojej kreatywności.Warto także pamiętać, że automatyzacja służy nie tylko do sprzedaży bezpośredniej. Tego rodzaju narzędzia są też wykorzystywane do:
budowania relacji z klientem,
pracy nad wizerunkiem firmy,
prezentowania się jako firma godna zaufania, która zna swoje produkty i usługi oraz gwarantuje ich wysoką jakość.
Wszystko to prowadzi ostatecznie do sprzedaży, ale równocześnie buduje przywiązanie klienta do marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.