Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?
Nie ma nic gorszego od pomysłu i chęci bez dobrze przemyślanej strategii (fot. Fotolia)

Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?

Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?
AdvertisementAdvertisement
Ewelina Krajewska

Ewelina Krajewska

-

wspólnik, MA Pro

Ewelina Krajewska

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone i Sarehub.

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA Pro

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA Pro

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone i Sarehub.

Zatem jesteś zdecydowany! Integracja platformy marketing automation musi mieć miejsce w firmie. Zwłoka w tej kwestii działa na twoją niekorzyść – konkurencja nie śpi. Tu jednak zatrzymajmy się na chwilę. Wdrożenie wdrożeniem, ale właściwie od czego zacząć? Nie ma nic gorszego od pomysłu i chęci bez dobrze przemyślanej strategii. Jak taka zmiana w firmie powinna się odbyć, aby udało się uniknąć błędów, a ryzyko niepowodzenia było jak najmniejsze?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się