Marketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobie - Marketing przy Kawie
Marketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobieMarketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobieMarketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobieMarketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobie
Gdy firma rośnie, automatyzacja procesów staje się niezbędna (fot. Pixabay)

Marketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobie

Marketing automation. Co to jest, komu już się przydało i do czego może posłużyć tobie

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro. Właściciel Automate it.

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Znaczenie pojęcia marketing automation zna już sporo osób. Dużo mniej jest jednak takich, które znają konkretne zastosowania narzędzi MA i wiedzą, jakie efekty można dzięki nim osiągnąć. A pokazują to przykłady znanych firm z krajowego i światowego rynku.

Marketing automation (MA), czyli automatyzacja w marketingu, to dziedzina, która szybko i na szeroką skalę rozwija się w Stanach Zjednoczonych oraz na zachodzie Europy. W czym może ona wspierać e-commerce? Obszarów tych jest kilka:

utrzymywanie stałych relacji z klientem,
zbieranie danych o przyszłych klientach w celu nawiązania kontaktu oraz prowadzenia z nimi wielokanałowej komunikacji,
wpływanie na wzrost sprzedaży online i offline.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to