Znaczenie pojęcia marketing automation zna już sporo osób. Dużo mniej jest jednak takich, które znają konkretne zastosowania narzędzi MA i wiedzą, jakie efekty można dzięki nim osiągnąć. A pokazują to przykłady znanych firm z krajowego i światowego rynku.Marketing automation (MA), czyli automatyzacja w marketingu, to dziedzina, która szybko i na szeroką skalę rozwija się w Stanach Zjednoczonych oraz na zachodzie Europy. W czym może ona wspierać e-commerce? Obszarów tych jest kilka:
utrzymywanie stałych relacji z klientem,
zbieranie danych o przyszłych klientach w celu nawiązania kontaktu oraz prowadzenia z nimi wielokanałowej komunikacji,
wpływanie na wzrost sprzedaży online i offline.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.