W czasach, kiedy każdy wydatek na promocję należy uzasadnić i rozliczyć, jednym z narzędzi, których zastosowanie warto rozważyć, może być reklama internetowa rozliczana w modelu „płać za efekt”. Efektem tym jest określone działanie wykonane przez odbiorcę reklamy.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Afiliacja na tle rynku reklamy internetowej
Marketing afiliacyjny, czyli oparty na modelu płatności za efekt, należy do najszybciej rosnących segmentów reklamy internetowej. Według szacunków IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy internetowej na koniec trzeciego kwartału 2009 roku wyniosła ponad 300 mln zł (przychody brutto).
W porównaniu z analogicznym okresem roku 2008 wydatki na reklamę on-line zwiększyły się więc o 15 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.