Marketing afiliacyjny – recepta na efektMarketing afiliacyjny – recepta na efektMarketing afiliacyjny – recepta na efektMarketing afiliacyjny – recepta na efekt

Marketing afiliacyjny – recepta na efekt

Marketing afiliacyjny – recepta na efekt
Tomasz Samul

Tomasz Samul

-

Tomasz Samul

Tomasz Samul

W czasach, kiedy każdy wydatek na promocję należy uzasadnić i rozliczyć, jednym z narzędzi, których zastosowanie warto rozważyć, może być reklama internetowa rozliczana w modelu „płać za efekt”. Efektem tym jest określone działanie wykonane przez odbiorcę reklamy.

Afiliacja na tle rynku reklamy internetowej

Marketing afiliacyjny, czyli oparty na modelu płatności za efekt, należy do najszybciej rosnących segmentów reklamy internetowej. Według szacunków IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy internetowej na koniec trzeciego kwartału 2009 roku wyniosła ponad 300 mln zł (przychody brutto).

W porównaniu z analogicznym okresem roku 2008 wydatki na reklamę on-line zwiększyły się więc o 15 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja