Marketing afiliacyjny – 7 obszarów, których lepiej nie spuszczać z oka w tym rokuMarketing afiliacyjny – 7 obszarów, których lepiej nie spuszczać z oka w tym rokuMarketing afiliacyjny – 7 obszarów, których lepiej nie spuszczać z oka w tym rokuMarketing afiliacyjny – 7 obszarów, których lepiej nie spuszczać z oka w tym roku

Marketing afiliacyjny – 7 obszarów, których lepiej nie spuszczać z oka w tym roku

Marketing afiliacyjny – 7 obszarów, których lepiej nie spuszczać z oka w tym roku
Jacek Serwin

Jacek Serwin

-

Jacek Serwin

Jacek Serwin

Według danych ośrodka badawczego Forrester, tylko w USA wydatki na marketing afiliacyjny osiągną wartość 4 miliardów dolarów w 2014 roku. Tego rodzaju działania promocyjno-sprzedażowe odgrywają istotną rolę w marketingu display. Warto więc przyjrzeć się nowym mechanizmom, zmianom, jakie mogą zajść w 2013 roku w sferze relacji wydawców i sieci reklamowych. Które dziedziny oraz kanały komunikacji będą źródłami szczególnych wyzwań? Z jakimi problemami będzie musiał zmierzyć się marketing w tej odmianie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się