Marketing a public relations – konflikty i obszary porozumieniaMarketing a public relations – konflikty i obszary porozumieniaMarketing a public relations – konflikty i obszary porozumieniaMarketing a public relations – konflikty i obszary porozumienia

Marketing a public relations – konflikty i obszary porozumienia

Marketing a public relations – konflikty i obszary porozumienia
Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło

-

Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło

Celem badań przeprowadzonych wśród osób zajmujących się marketingiem było uzyskanie ich opinii na temat współpracy ze specjalistami i ekspertami public relations zatrudnionymi w tych samych firmach. Analizie poddano czynniki, które mają wpływ na powstawanie ewentualnych konfliktów lub na tworzenie się obszarów porozumienia. Badano również, czy w przedsiębiorstwach, w których pracują respondenci, jest dział public relations i osoby ściśle z nim związane. Dokonano analizy przyczyn powstawania konfliktów. Wyłonione zostały także obszary porozumienia między marketingiem a public relations.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja