Marka w świetle teorii GestaltMarka w świetle teorii GestaltMarka w świetle teorii GestaltMarka w świetle teorii Gestalt

Marka w świetle teorii Gestalt

Marka w świetle teorii Gestalt
Wiktor Razmus

Wiktor Razmus

-

Wiktor Razmus

Wiktor Razmus

Psycholog, doktorant na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II

Utrzymanie przez firmę pozycji na rynku wiąże się z szybkością reagowania na zmiany. Przedsiębiorstwa muszą dostosowywać produkty i usługi do potrzeb konsumentów, planować strategie i badać rynek. Pomimo tak licznych przemian firma powinna podkreślać trwałość swego istnienia i ciągłość działania. Jednym ze służących do tego narzędzi jest marka. „Stanowi ona symbol, wokół którego zarówno producent, jak i konsument budują swoje relacje”1. To marka nawet w obliczu gwałtownych przemian pozostaje niezmiennym elementem określającym tradycje i wyróżniającym kompetencje organizacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się