Marka to nie narzeczony – nie musi uszczęśliwiaćMarka to nie narzeczony – nie musi uszczęśliwiaćMarka to nie narzeczony – nie musi uszczęśliwiaćMarka to nie narzeczony – nie musi uszczęśliwiać
Julia Izmałkowa

Marka to nie narzeczony – nie musi uszczęśliwiać

Marka to nie narzeczony – nie musi uszczęśliwiać
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO
Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Jak ja uwielbiam komunikację w stylu: „Jesteś dla nas najważniejszy. Istniejemy tylko dla ciebie. Robimy wszystko, żeby uszczęśliwiać wspaniałych klientów!”. Zwykle im więcej tych wielkich słów w deklaracjach, tym głębsze później rozczarowanie klienta w konfrontacji z realiami.

Kiedyś robiliśmy badanie dla banku. Wyników było bardzo dużo, ale były smutne i niekorzystne, a zatem standardowo klient zaklasyfikował projekt badawczy jako nieudany. Był jednak jeden wynik, który nim wstrząsnął. Na pytanie: „Jaka jest Twoja misja jako pracownika?” pracownicy jednogłośnie, na wszystkich poziomach – z wyjątkiem prezesa i jego zastępców – odpowiedzieli: „Żeby uszczęśliwić naszych klientów!”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się