Marka, która nie odwołuje się do aspiracji odbiorcy, to pomyłkaMarka, która nie odwołuje się do aspiracji odbiorcy, to pomyłkaMarka, która nie odwołuje się do aspiracji odbiorcy, to pomyłkaMarka, która nie odwołuje się do aspiracji odbiorcy, to pomyłka
Osobowość marki na miarę oczekiwań odbiorcy (fot. stokkete/Fotolia)

Marka, która nie odwołuje się do aspiracji odbiorcy, to pomyłka

Marka, która nie odwołuje się do aspiracji odbiorcy, to pomyłka
Marcin Kalkhoff

Marcin Kalkhoff

-

, BrandDoctor.pl

Marcin Kalkhoff

Marcin Kalkhoff

BrandDoctor.pl

Konsultant strategicznego zarządzania marką (BrandDoctor.pl). Współtwórca Klubu Strategów Marketingu, współautor książek „Strategia marketingowa” i „Praktyka brandingu”.

Marcin Kalkhoff (BrandAuditors) odpowiada Michałowi Kociankowskiemu (Synergion; PTBRiO) na jego tekst „Produkt to za mało. Rozdęta osobowość marki – za dużo”. To czwarta wypowiedź w dyskusji specjalistów na temat współczesnej roli marek, marketingu i badań marketingowych.

W lutym Michał Kociankowski opublikował na łamach Marketingu przy Kawie artykuł Nowa misja marek: spełniać nie-oczekiwania.Marcin Kalkhoff przygotował polemikę: Potrzeby – wynajdywać je czy zaspokajać.W odpowiedzi, pt. Produkt to za mało. Rozdęta osobowość marki – za dużo, Michał Kociankowski pisał: „Polemika jest największą pochwałą, jaka może spotkać autora.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się