Marcin Kalkhoff (BrandAuditors) odpowiada Michałowi Kociankowskiemu (Synergion; PTBRiO) na jego tekst „Produkt to za mało. Rozdęta osobowość marki – za dużo”. To czwarta wypowiedź w dyskusji specjalistów na temat współczesnej roli marek, marketingu i badań marketingowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W lutym Michał Kociankowski opublikował na łamach Marketingu przy Kawie artykuł Nowa misja marek: spełniać nie-oczekiwania.
Marcin Kalkhoff przygotował polemikę: Potrzeby – wynajdywać je czy zaspokajać.
W odpowiedzi, pt. Produkt to za mało. Rozdęta osobowość marki – za dużo, Michał Kociankowski pisał:
„Polemika jest największą pochwałą, jaka może spotkać autora.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.