Zastanawiasz się nad nazwą dla swojej firmy albo wprowadzanych na rynek produktów? Być może szukasz drogi naokoło. Tymczasem nierzadko pomysł jest bliżej, niż myślisz. Co sprawia, że ufamy nazwom, które explicite są nazwiskami twórców, kreatorów czy osób stojących za sukcesem firmy?Podpisując się pod produktem własnym nazwiskiem, dajemy świadectwo wysokiej jakości, doświadczenia i zaangażowania. Obrazowym przykładem jest powstanie i rozwój w minionym wieku takich gigantów motoryzacji, jak Ford, Bentley, Porsche czy Ferrari.
Wszystkie te marki mają się dobrze, a użytkownicy tak nazwanych samochodów mogą wierzyć, że zadbano o każdy szczegół, o bezpieczeństwo i wszystko to, co zapewnia wyjątkową frajdę i radość z jazdy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.