Marka to ja! Może to również pomysł na nazwęMarka to ja! Może to również pomysł na nazwęMarka to ja! Może to również pomysł na nazwęMarka to ja! Może to również pomysł na nazwę
Może pomysł na nazwę jest bliżej, niż myślisz? (fot. Pixabay)

Marka to ja! Może to również pomysł na nazwę

Marka to ja! Może to również pomysł na nazwę
Krzysztof Koczorowski

Krzysztof Koczorowski

-

właściciel, dyrektor kreatywny, Studio Brandingowe Karat-e

Krzysztof Koczorowski

Krzysztof Koczorowski

właściciel, dyrektor kreatywny
Studio Brandingowe Karat-e

Od kilkunastu lat zajmuje się projektowaniem marki. Ma na koncie ponad 150 nazw, które stworzył na potrzeby powstających firm, wprowadzanych na rynek produktów oraz usług. Opracował i wdrożył kilkadziesiąt strategii komunikacyjnych dla międzynarodowych korporacji oraz firm rodzinnych. W 2010 r. założył Studio Brandingowe Karat-e. Absolwent programu MBA oraz studiów podyplomowych o kierunku innowacyjne zarządzanie marką, projektowanie usług, psychologia w biznesie.

Zastanawiasz się nad nazwą dla swojej firmy albo wprowadzanych na rynek produktów? Być może szukasz drogi naokoło. Tymczasem nierzadko pomysł jest bliżej, niż myślisz. Co sprawia, że ufamy nazwom, które explicite są nazwiskami twórców, kreatorów czy osób stojących za sukcesem firmy?

Podpisując się pod produktem własnym nazwiskiem, dajemy świadectwo wysokiej jakości, doświadczenia i zaangażowania. Obrazowym przykładem jest powstanie i rozwój w minionym wieku takich gigantów motoryzacji, jak Ford, Bentley, Porsche czy Ferrari.

Wszystkie te marki mają się dobrze, a użytkownicy tak nazwanych samochodów mogą wierzyć, że zadbano o każdy szczegół, o bezpieczeństwo i wszystko to, co zapewnia wyjątkową frajdę i radość z jazdy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się