Marka i program – naczynia połączone - Marketing przy Kawie
Marka i program – naczynia połączoneMarka i program – naczynia połączoneMarka i program – naczynia połączoneMarka i program – naczynia połączone

Marka i program – naczynia połączone

Marka i program – naczynia połączone
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Programy lojalnościowe stają się rozpoznawalnymi markami, z kolei jakość i typ programu to cechy wpływające na markę, która go prowadzi. Co więcej, zmiany w komunikacji brandu muszą być uwzględniane w suchej zazwyczaj i mało kreatywnej komunikacji w ramach programu. Polski rynek dostarcza wielu przykładów pokazujących konieczność integracji myślenia o wizerunku i lojalności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja