Każda opowieść powołuje do życia wspólnotę. Jedne historie są atrakcyjne, bo nawiązują do naszej potrzeby konformizmu – przyjemnie jest oglądać serial, którym wszyscy się zachwycają. Wspólne opowieści to wspólny język i system wartości – na tej zasadzie działa na przykład kanon lektur. Inne historie – przeciwnie – kuszą nas wyjątkowością, odwołując się do pragnienia buntu i płynięcia pod prąd – pisze Marcin Napiórkowski w książce „Naprawić przyszłość. Dlaczego potrzebujemy lepszych opowieści, żeby uratować świat”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

![Wspólnota, czyli mosty i mury [Fragment książki Marcina Napiórkowskiego]](https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2022/10/napiorkowski-naprawic-przyszlosc_large.jpg)
![Wspólnota, czyli mosty i mury [Fragment książki Marcina Napiórkowskiego]](https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2022/10/xnapiorkowski-naprawic-przyszlosc_medium.jpg.pagespeed.ic.TNOhnNO1Rt.jpg)
![Wspólnota, czyli mosty i mury [Fragment książki Marcina Napiórkowskiego]](https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2022/10/xnapiorkowski-naprawic-przyszlosc_small.jpg.pagespeed.ic.99hLyjihLQ.jpg)
![Wspólnota, czyli mosty i mury [Fragment książki Marcina Napiórkowskiego]](https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2022/10/xnapiorkowski-naprawic-przyszlosc_mobile.jpg.pagespeed.ic.FgyvzEnZfU.jpg)