Publicis wycofał się z udziału we wszystkich konkursach reklamowych w 2018 roku. Chce oszczędzać, a wygospodarowane środki zainwestuje w Marcela – wewnętrzną platformę AI. Dlaczego? Czy narzędzie jest warte tak kontrowersyjnej decyzji?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Decyzja, którą podjął nowy CEO Publicis Groupe, Arthur Sadoun, dotyczy festiwali reklamowych, targów i płatnych promocyjnych wydarzeń branżowych. Obejmuje wszystkie agencje należące do holdingu, a więc m.in. Publicis Worldwide, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi czy MSLGroup.
Zaoszczędzone pieniądze zostaną zainwestowane w tworzenie platformy AI o nazwie Marcel.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.