Co to za Marcel? Przez niego Publicis rezygnuje z konkursów reklamowychCo to za Marcel? Przez niego Publicis rezygnuje z konkursów reklamowychCo to za Marcel? Przez niego Publicis rezygnuje z konkursów reklamowychCo to za Marcel? Przez niego Publicis rezygnuje z konkursów reklamowych
Marcel ma zoptymalizować wykorzystanie agencyjnych zasobów (fot. kadr ze spotu)

Co to za Marcel? Przez niego Publicis rezygnuje z konkursów reklamowych

Co to za Marcel? Przez niego Publicis rezygnuje z konkursów reklamowych
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Publicis wycofał się z udziału we wszystkich konkursach reklamowych w 2018 roku. Chce oszczędzać, a wygospodarowane środki zainwestuje w Marcela – wewnętrzną platformę AI. Dlaczego? Czy narzędzie jest warte tak kontrowersyjnej decyzji?

Decyzja, którą podjął nowy CEO Publicis Groupe, Arthur Sadoun, dotyczy festiwali reklamowych, targów i płatnych promocyjnych wydarzeń branżowych. Obejmuje wszystkie agencje należące do holdingu, a więc m.in. Publicis Worldwide, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi czy MSLGroup.

Zaoszczędzone pieniądze zostaną zainwestowane w tworzenie platformy AI o nazwie Marcel.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja