Telezakupy Mango, kończące właśnie 25 lat, swój sukces zawdzięczają świetnemu połączeniu środka przekazu, jakim jest telewizja – z treścią, czyli produktem. Dlaczego zatem nawet właściciel marki, Grupa TVN przyznała, że obecna formuła zakupów już się wyczerpała?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Informację, jakoby kanał miał być zlikwidowany już w styczniu 2014 roku, co prawda zdementowano, ale z danych wynika, że na telezakupach TVN traci: tylko w 2012 roku – 26 mln zł. Pomóc miały: mianowanie nowego prezesa Larsa Buschboma, doświadczonego w przeprowadzaniu restrukturyzacji, zapowiedź wprowadzenia sprzedaży w modelu aukcyjnym, a ostatnio odświeżenie logo marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |