Mango coraz bardziej gorzkie - Marketing przy Kawie
Mango coraz bardziej gorzkieMango coraz bardziej gorzkieMango coraz bardziej gorzkieMango coraz bardziej gorzkie

Mango coraz bardziej gorzkie

Mango coraz bardziej gorzkie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Telezakupy Mango, kończące właśnie 25 lat, swój sukces zawdzięczają świetnemu połączeniu środka przekazu, jakim jest telewizja – z treścią, czyli produktem. Dlaczego zatem nawet właściciel marki, Grupa TVN przyznała, że obecna formuła zakupów już się wyczerpała?

Informację, jakoby kanał miał być zlikwidowany już w styczniu 2014 roku, co prawda zdementowano, ale z danych wynika, że na telezakupach TVN traci: tylko w 2012 roku – 26 mln zł. Pomóc miały: mianowanie nowego prezesa Larsa Buschboma, doświadczonego w przeprowadzaniu restrukturyzacji, zapowiedź wprowadzenia sprzedaży w modelu aukcyjnym, a ostatnio odświeżenie logo marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to