Mama przebrana za BarbieMama przebrana za BarbieMama przebrana za BarbieMama przebrana za Barbie

Mama przebrana za Barbie

Mama przebrana za Barbie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Marki pierwotnie przeznaczone dla dzieci przechodzą do świata dorosłych. Bohaterowie kreskówek firmują swym wizerunkiem niemal wszystko. Mattel, producent lalek Barbie, oferuje dorosłym kobietom odzież wzorowaną na strojach lalek. Lansuje tę modę w wybranych środowiskach, posługując się metodami marketingu podziemnego. Pomysłowa strategia zmiany wizerunku oraz ukrytego oddziaływania na opinię publiczną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja