Mały wielki Hobbit - Marketing przy Kawie
Mały wielki HobbitMały wielki HobbitMały wielki HobbitMały wielki Hobbit

Mały wielki Hobbit

Mały wielki Hobbit
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zbliża się data wejścia do kin kolejnej trylogii. „Hobbit” będzie składał się z trzech części i podobnie jak „Władca pierścieni” stanie się okazją do wzmożonych działań promocyjnych Nowej Zelandii. Nie tylko jednak ten kraj korzysta z możliwości promocyjnych, jakie daje film. Swoją szansę dostrzegła sieć fast food, producent klocków Lego, a także inne firmy i organizacje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja