Make it real – ewolucja autentyczności w social mediach - Marketing przy Kawie
Make it real – ewolucja autentyczności w social mediachMake it real – ewolucja autentyczności w social mediachMake it real – ewolucja autentyczności w social mediachMake it real – ewolucja autentyczności w social mediach
Czasy reżyserowania każdego kadru z życia już mijają (fot. Megan Bucknall/Pexels)

Make it real – ewolucja autentyczności w social mediach

Make it real – ewolucja autentyczności w social mediach
Patrycja Flicińska

Patrycja Flicińska

-

social media specialist, agencja Płodni

Patrycja Flicińska

Patrycja Flicińska

social media specialist
agencja Płodni

Przygodę z mediami społecznościowymi rozpoczęła od stanowiska social media moderator, co pozwoliło jej dogłębnie poznać potrzeby i oczekiwania użytkowników różnych platform. Specjalizuje się w prowadzeniu działań w social mediach dla firm z branży edukacyjnej, IT & tech oraz retail. Jako przedstawicielka Gen Z uwielbia niestandardowe działania marketingowe i świetnie się w nich odnajduje. Ceni autentyczność i komunikację, która trafia do serc odbiorców. Jej mocną stroną jest przekuwanie trudnych komunikacyjnie tematów w dostępny i angażujący content. Poza pracą zawodową z ciekawością śledzi zmieniające się trendy w zachowaniach użytkowników oraz inicjatywy firm w obszarze zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.

Jest 2018 rok. Wchodzisz na Instagram i widzisz stories influencerki z perfekcyjnie przygotowanym makijażem, nagrane tylko z (według niej) jej lepszego profilu. Influencerka bez zająknięcia recytuje wcześniej przygotowaną treść sponsorowaną (i oczywiście jej nie oznacza). Odświeżasz feed i pojawia się post twojej ulubionej marki kosmetyków. Pokazana tu twarz aktorki jest idealnie wyretuszowana, hasło kampanii brzmi nijako, a ty nie czujesz żadnych emocji i przekazu stojącego za tymi słowami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to