Makbet, popcorn i bikiniMakbet, popcorn i bikiniMakbet, popcorn i bikiniMakbet, popcorn i bikini

Makbet, popcorn i bikini

Makbet, popcorn i bikini
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Jak zaskoczyć odbiorcę, który w reklamie widział już praktycznie wszystko? Może wystarczą atrakcyjne dziewczęta w bikini, czytające fragmenty Szekspira i jednocześnie jedzące popcorn? Że dziwne i mało wyszukane? Ważne, żeby chwyciło. W każdym razie kampania wirusowa amerykańskiego producenta popcornu, Popcorn Indiana, odniosła zaskakujący sukces.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja