Mają papiery na studentówMają papiery na studentówMają papiery na studentówMają papiery na studentów

Mają papiery na studentów

Mają papiery na studentów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Reklama w dużej mierze oddziałuje na nas na niskim poziomie świadomości poprzez wielokrotne, krótkie, nieprzyciągające uwagi prezentacje”. Słowa Alana Hedgesa idealnie pasują do nowego amerykańskiego pomysłu na nośnik reklamowy. Choć nie jest to rozwiązanie specjalnie oryginalne, ma szereg prozaicznych zalet: niewiele kosztuje, umożliwia precyzyjne dotarcie do określonej grupy docelowej i co najważniejsze – można zastosować je w działaniach zarówno budujących świadomość marki, jak i zwiększających sprzedaż.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się