Tradycyjnie pod koniec stycznia zainaugurowany zostanie kolejny sezon rajdowych mistrzostw świata. Na trasach wokół Monte Carlo, jak i w całym cyklu, znów pojawi się fabryczny zespół Citroena. Powrót po rocznej przerwie jest doskonałą okazją do podjęcia szerokich działań marketingowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Francuzi postanowili wprowadzić na rynek specjalną serię dobrze już znanych modeli C2 i C4. Nadano im sportowy charakter (m.in. spoiler, białe lub szare felgi, aluminiowe pedały). Na pojazdach znalazł się też znaczek „by Loeb”. I to właśnie on – mimo niewielkich rozmiarów – ma skutecznie oddziaływać na konsumentów. Marketerzy wierzą w magię nazwiska utytułowanego sportowca.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.