Mądrala i showmanMądrala i showmanMądrala i showmanMądrala i showman

Mądrala i showman

Mądrala i showman
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

„Gadające głowy” często nas śmieszą. Zacietrzewieni dyskutanci potrafią z nieuzasadnionym zapałem walczyć o swoje racje. Ten potencjał został właśnie doskonale wykorzystany komercyjnie: powstało reality show, w którym zaproszeni eksperci są obrażani i ośmieszani przez wynajętych aktorów.

Bohaterowie “Crossballs” zapraszani byli do publicznej debaty pod niewinnie brzmiącym tytułem “The Debate Show”. Mieli wziąć udział w dyskusji na tematy żywo interesujące Amerykanów: dostęp do broni, rozwody, otyłość, hollywoodzka rozwiązłość czy prawo jazdy dla emerytów. Show był firmowany przez MTV i Comedy Central. Te stacje mają w swojej ramówce w Stanach również poważne programy, dlatego propozycja raczej nie wzbudzała podejrzeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja