Madonna w kampanii Gap - Marketing przy Kawie
Madonna w kampanii GapMadonna w kampanii GapMadonna w kampanii GapMadonna w kampanii Gap

Madonna w kampanii Gap

Madonna w kampanii Gap
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Znana firma odzieżowa Gap zatrudniła Madonnę i Missy Elliot. W jakim celu? By swoimi znanymi twarzami reklamowały markę. Już teraz każdy klient Gap, kupując dżinsy otrzyma w prezencie płytę, na której znajdują się dwie piosenki Madonny zremiksowane przez Missy. Spodziewajmy się również wizerunków artystek w prasie, na stronach internetowych, może nawet w telewizji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja