Made in Bieszczady - Marketing przy Kawie
Made in BieszczadyMade in BieszczadyMade in BieszczadyMade in Bieszczady

Made in Bieszczady

Made in Bieszczady
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Który sposób działania jest lepszy: "w kupie raźniej" czy też "każdy sobie rzepkę skrobie"? Artyści i rzemieślnicy z Bieszczad już wiedzą - w pojedynkę i w rozsypce niewiele można zdziałać. Dlatego chcą się zjednoczyć i wspólnie promować wytwory swej pracy. W tym celu mają zamiar wykreować własną markę "Made in Bieszczady". Ma im w tym pomóc udział w szkoleniach z marketingu, które rozpoczęły się w zeszłą sobotę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja