Macho flirtu się uczy - Marketing przy Kawie
Macho flirtu się uczyMacho flirtu się uczyMacho flirtu się uczyMacho flirtu się uczy

Macho flirtu się uczy

Macho flirtu się uczy
Eskadra Opcom

Eskadra Opcom

-

Eskadra Opcom

Eskadra Opcom

Podryw i szybki numerek – taka była istota przekazu marki Bruno Banani Made for Men podczas wprowadzania jej w ubiegłym roku. Zaangażowana w działania agencja stanęła na wysokości zadania i zaproponowała aspirantom do tytułu macho grę w Internecie oraz reality show na Ibizie.

Męskie perfumy Bruno Banani Made for Men to nowy zapach w portfolio Procter & Gamble. Jego wprowadzeniu w 2010 roku towarzyszyła kampania reklamowa, której celem było zarówno odświeżenie wizerunku samej marki Bruno Banani (pod tą marką perfumy produkowane są od 2000 r.), jak i dotarcie do młodych mężczyzn z nowoczesnym i atrakcyjnym przekazem.  

Działania promocyjne skoncentrowano na pięciu głównych rynkach: niemieckim, austriackim, szwajcarskim, polskim i holenderskim, choć prowadzone były także w Czechach, Danii, Słowenii oraz na Węgrzech, Słowacji i Ukrainie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja